A Kántor Kft-től való megrendelésre vonatkozó általános szerződési feltételek

Hatálybalépés időpontja: 2019. március

 

Ez úton tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az ha-ra.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti önmagára nézve.

Jelen dokumentum egy olyan szerződés, mely kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

 

1. Üzemeltetői (szolgáltatói) adatok:

  • Cégnév: Kántor Kft
  • Székhely: 7761 Kozármisleny, József Attila u. 22.
  • Adószám: 22616311-2-02
  • Cégjegyzék szám: Cg. 02-09-075552
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: hara.pecs@gmail.com
  • Telefonos elérhetőség: +36 20 / 914 1426
  • Számlaszám: 10701214-69081240-51100005
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Pécsi Törvényszék Cégbírósága

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:

  • Cégnév: Mbit Kft
  • Székhely: 1193 Budapest, Áram u. 21.
  • Telefonos elérhetőség: +36 30 / 941 0842
  • Elektronikus elérhetőség: info@mbit.hu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Az üzemeltető, vagyis a Kántor Kft a németországi Ha-Ra cég (Ha-Ra GmbH, Lichtenkopfer Weg 1, D-66450 Bexbach) kizárólagos magyarországi képviselője, s webáruházában kizárólag a Ha-Ra cég termékeit forgalmazza. A forgalmazott termékek két nagy csoportba sorolhatók:

  • környezetbarát tisztítástechnikai termékek
  • bőrbarát szépségápolási termékek

Részletesebb termékkategóriák:

  • hosszú élettartamú lábtörlők
  • tartós tisztítástechnikai eszközök:
    • gyorsablaktisztító szerkezetek
    • gyorsfelmosó szerkezetek
  • fizikai-mechanikai elven működő, hosszú élettartamú tisztító textíliák:
    • padlópárnák
    • tisztítókesztyűk
    • tisztítókendők
  • további mikroszálas textíliák
  • környezet- és egészségbarát tisztító- ás ápolószerek
  • organikus arctisztító és arcápoló készítmények
  • organikus tisztálkodási és testápoló készítmények
  • ayurvédikus összetevőket tartalmazó kozmetikumok

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

 

3. Rendelési információk

A honlapon megjelenített termékek különbözőképpen rendelhetők meg:

  • online a Webáruházon keresztül
  • személyesen az irodánkban
    • irodánk címe: 7632 Pécs, Móra Ferenc utca 46. fsz. 4.
    • nyitva tartás: Hétfőtől péntekig 9-17 óra között
  • telefonon irodai munkatársunktól
    • tel/fax: 72 / 213 – 185
    • mobil: 20 / 914 – 1426
  • irodánknak címzett e-mailben
  • szaktanácsadón keresztül

A megrendelt termékeket a megrendelő különbözőképpen kaphatja kézhez:

  • házhoz szállítással (MPL)
  • személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel az irodánkban
  • szaktanácsadói közvetítéssel

A megrendelt termékeket a következőképpen fizetheti:

  • online, banki átutalással
  • személyesen az irodánkban
  • utánvéttel
  • szaktanácsadói közvetítéssel

 

A továbbiakban a webáruházon keresztül történő megrendelést részletezzük.

 

A Webáruházban látható termékárak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, viszont köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes házhoz szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, s külön szerződéspont alatt megtalálható.

 

Webáruházunkban böngészhet a megvásárolható termékeket neve, ára és népszerűsége alapján. Weblapunk főmenüjében a takarítás, illetve a szépségápolás menüpontok alatt rákereshet adott termékkategóriákra, de konkrét takarítási és szépségápolási témák szerinti bontásban is megtalálhatja termékeinket. Megtekintheti egy-egy termékek árát és rövid leírását a teljesség igénye nélkül.

Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletes tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél is bővebb tájékoztatásra van szüksége, úgy szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az irodánkkal a következő telefonszámok egyikén:

  • tel/fax: 72 / 213 – 185
  • mobil: 20 / 914 – 1426

 

Az online rendelés menete:

  1. A kosár jelre kattintva a megvásárolni kívánt terméket a Kosárba A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, azonban a megrendelés leadásához Önnek be kell lépnie a rendszerbe, vagy regisztrálnia kell magát.
    • A belépést egyrészt a Fiók / Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el, vagy közvetlenül a Pénztár oldalon. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot.
    • Regisztrálni egyrészt a Fiók / Regisztráció menüpont alatt lehet, vagy közvetlenül a Pénztár oldalon.
    • Ha Ön már regisztrált vásárló, de nem tud belépni, mert elfelejtette a jelszavát, a felhasználói név, vagy e-mail cím megadását követően küldünk Önnek egy hivatkozást e-mail-en keresztül, amelynek segítségével új jelszót hozhat létre.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti is az adott tételt. Ugyancsak ezen az oldalon adhatja meg, hogy a megrendelt termékeket személyesen kívánja-e átvenni, vagy azok kiszállítását kéri majd. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a „Tovább a Pénztárhoz” gombot megnyomva megadhatja, illetve szerkesztheti számlázási és szállítási adatait és ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési módot, majd a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával elküldheti számunkra megrendelését. A megrendelés leadásához szükséges az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is.
  3. A megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
  4. Miután ellenőriztük a megrendelését, az Ön által megadott e-mail címre küldünk Önnek egy újabb visszaigazolást a megrendelése végleges adataival, melyben kérjük, hogy egyenlítse ki a vásárlás összegét banki átutalás, vagy készpénzes fizetés segítségével. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor. Utánvétes kiszállítás esetén a fizetés a csomag átadásakor készpénzben történik (ilyen esetben a számla az utánvít díját is tartalmazza)
  5. A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Fiók / Rendelések menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes korábbi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

 

4. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, telefonszámát, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer.

A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal.

A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra (pl. megrendelés beérkezését visszaigazoló e-mailt).

A regisztrált adatokat az Üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

 

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9:00-től 17:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy néhány hét is lehet.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítási díj fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja:

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk ki önnek / adjuk fel postára a terméket, melyet az MPL kézbesít az Ön által megadott címre. (Hogyha banki utalás mellett úgy dönt, hogy a termékeket személyesen veszi át az irodánkban, a végszámlán nem szerepel majd szállítási költség)
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön irodánkban forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben a visszaigazoló e-mailünkben látható címen.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az MPL szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát (a kiszállítás és az utánvét díjával együtt) a kézbesítőnek kell kifizetnie készpénzben.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

7. Házhoz szállítás díjszabása

A megrendelt termékek ára mellett a kiállított számlára rákerül még a kiszállítás teljes díja. A kiszállítás költségét az alábbiak szerint számoljuk:

  • 50.000 Ft feletti rendelési érték esetén a házhoz szállítás ingyenes.
  • 50.000 Ft alatti rendelési érték esetén a csomag súlyától függ a házhoz szállítás díja:
    • 0-5 kg-os csomag esetén a házhoz szállítás díja: 1500 Ft.
    • 5-10 kg-os csomag esetén a házhoz szállítás díja: 2000 Ft.
    • 10 kg-nál nehezebb csomag esetén a ház hozszállítás díja: 3000 Ft.
  • Utánvételes megrendelés esetén az utánvételi díj is hozzáadódik még a szállítási költséghez. Az utánvét díja:
    • 50.000 Ft feletti rendelési érték esetén az utánvétel díja: 0 Ft.
    • 50.000 Ft alatti rendelési érték esetén az utánvétel díja: 300 Ft.

 

8. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron néhány hét is lehet.

 

9. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag az MPL kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-17:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

10. Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

 

11. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

 

12. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 60 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

 

13. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

 

14. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

 

15. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

Részletes adatvédelmi nyilatkozatunkat a Ha-Ra Magyarország/Tudástár /Adatkezelési tájékoztató menüpont alatt találja.

 

16. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.